čtvrtek 4. června 2015

Clinique - má nová láska

Jelikož se třiatřicítka blíží neuvěřitelnými kroky, začala jsem přemýšlet nad tím, co bych chtěla změnit. S váhou jsem na tom bídně, miluji italské sýry, smetanu a těstoviny a to fakt nejde být hubená. A k tomu mi ten můj manžílek pořád říká, jak jsem pěkná a že bych moc hubnou neměla, tak je to už celkem demotivující :0).
Stále nejsem spokojená se svou pletí, vypadám pořád jako puberťačka ( přiznávám, ta čokoláda ji také moc nepomůže), navíc co si budeme říkat, nějaká vráska se už také objevila. Začala jsem se zaobírat myšlenkou, že změním kosmetiku a budu do sebe trochu investovat a třeba se mi ty protivráskové krémy za deset let odmění. Náhodou jsem šla kolem prodejny Clinique a dělají tam i  rozbor pleti, bylo tedy rozhodnuto. Po dvou týdnech užívání jsem nadšena, má pleť je o poznání lepší, vypnutější, taková čistší  a někteří už i poznamenali, že nějak září, čím to je? Pst, to je teď mé tajemství.



Přeji krásný den a užívejte sluníčka
Ada

1 komentář:

  1. Adi, najít tu "svoji" značku kosmetiky dá někdy zabrat... Nejhorší je, že bohužel ani neplatí, čím dražší, tím lepší...
    A Bertík - to se mi snad ani nechce věřit... je to moc hezký klouček!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat