pátek 19. června 2015

Bedna na hračky

Včera jsem se hecla a vrhla se na opravu bedny na hračky, kterou plánuji dát do pergoly, aby si Bertík měl kam dát hračky. Připravila jsem si horkovzdušnou pistoli, špachtli a plná nadšení jsem se vrhla na škrábání. Jaké bylo vystřízlivění, když jsem zjistila, že je na ní tolik vrstev, že ji budu dělat snad týden. Stihla jsem víko a část zadní strany a pak mě už tak bolela a brněla ruka, že jsem musela přestat. Takže dnes bude pokračování. Už se nemůžu dočkat, až bude hotová a zabydlená.



A ještě jedna historka. Bertíka pořád strašíme, že jestli nebude hodný, tak přijde strašidlo a do včerejška to fungovalo. Po několika napomenutích jsem musela opět přijít se strašidlem a on odešel, vzal si neteře klobouk na čarodějnice a říká:
 "mami, strašidlo nepřijde, já jsem strašidlo"
 Na toto už jsem opravdu neměla argument.


Přeji pěkný víkend
Ada

Žádné komentáře:

Okomentovat