středa 27. června 2012

Mám opět nového kamaráda

po dlouhé době nakupování látek a myšlence, že šití přece nemůže být tak těžké (nevím, proč si to myslím o každé nové činnosti), jsem se rozhodla, že udělám fusak do našeho nové koše na prádlo.  Vyštrachala jsem nového kamaráda - šicí stroj - a pustila se do toho. Manžel odešel na fotbal, já pustila Edith Piaf, a začla jsem šít...

nevím, proč jsem si myslela, že to bude lehké a rychlé...šila jsem 2 hodiny a málem jsem to ani nedošila, ale myšlenka pochvaly od manžela, ten je totiž nadšen vším co vytvořím, mě držela do konce...

dokonce i dno jsem udělala poctivě z kruhu, i když jsem na počátku nevěděla, jestli má myšlenka bude fungovat...

a HURÁÁÁ fusak je na světě. Nejraději bych si ušila letní kabátek nebo blůzku, ale myslím, že se budu držet při zemi a pustím se do polštářů :0)))))




2 komentáře:

  1. Hi, Adela! You are very talanted lady! Love your fabric choice :o) Well done to you, sweet friend!
    love
    Natasha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Natasha, thank for your very nice words, it was my first big project :0). Have a nice day. Adela

      Vymazat