pondělí 15. srpna 2016

With AB

Už o tom konečně mohu otevřeně mluvit a chlubit se. Vždy jsem milovala, když mamka šila a já na ní mohla koukat a prohrabávat se látkami, stuhami a knoflíky.
Od malička jsem tedy směla usednout ke stroji a něco malého si ušít. Později jsem ale šít přestala a jen jednou za čas něco spíchla. Nedávno si ale kamarádka otevřela farmářský obchůdek a poprosila mě, abych ji tam něco našila a z pár tašek jsem opět objevila svou lásku k šití.
Je to zatím trochu nedokonalé, ale šité s láskou. Založila jsem si rovnou Fler a ve tři ráno mezi krmením vymyslela název:
With AB

Je to trochu časově náročné, ale hrozně mě to baví a naplňuje. Zde je pár mých výtvorů.






Přeji pěkný začátek týdne.
Ada

1 komentář:

  1. Adi, moc krásné kousky, perfektně sladěné barvy!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat