úterý 12. července 2016

Domácí müsli

Ráno jsem se probudila a zjistila, že mám chuť na müsli. Ale ne to ošizené kupované, ale nějaké poctivé a medovou chutí a hlavně zdravé. Tak jsem nelenila a koukla na net a našla úžasný recept s medem, javorovým sirupem a jako bonus jsem přidala ghí. K tomu jsem našla v zásobách vlašské ořechy, slunečnicová semínka, brusinky a doladila to skořicí a mandlovou trestí. Bylo to super rychlé a než jsem přebalila a nakrmila Lojzíka tak i upečené. Už se těším až vyzkouším nějaké jiné varianty s ovocem.



Přeji všem krásný den, já ho mám pěkně křupavý.
Ada

2 komentáře:

  1. Adi, jsem moc ráda, že zase bloguješ ..... bylo tady bez tebe smutno ..... dobrou chuť :o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim Marki, dekuji strasne moc za mila slova, budu se snazit nechat k nam zase nahlednout :0)..hezky den Ada

      Vymazat