pátek 25. ledna 2013

Albert

po, pro mě, nekonečném čekání, jsme šli na 4D ultrazvuk a zjistili, co to je, co mě poslední dobou tak pěkně kope. Nějak podvědomě jsem viděla tu růžovou barvu, spoustu tylu a hromadu sladkých šatiček, ale někdo tomu chtěl jinak ( asi tatínek :0)) a čekáme
Alberta.
 Po dlouhé době čekání na kluka, kdy v obou rodinách máme samé holky, byli všichni samozřejmě nadšení. Já jsem si jen trochu říkala, panebože a co mu budu oblíkat a co s ním budu vlastně dělat?? Mé plány na šití, pletení, vyšívání jsou tímto jaksi zatraceny (tedy asi bude jeden z budoucích ženichů, co si bude umět zašít ponožky :0))), ale myslím, že ho minimálně budu učit péct a chtěla bych, aby byl takový malý gentleman, ale která maminka to asi nechce, hmmmm.
Manžel už samozřejmě vidí, jak budou spolu stavět lego, bohužel si nenechá vysvětlit, že chvilku potrvá, než bude mít chuť kostičky stavět a ne je jen strkat do pusy.....
Jsem na to opravdu zvědavá, máme ještě trochu času, ale myslím, že můj blog teď začnu zásobovat i fotkami z příprav, zde je první z nich...
 
 
Přeji Vám krásný, u nás slunný, modrý den
Ada
 

8 komentářů:

  1. Adi .... tak to moc gratuluju,..... když jsem "čekala svoje kluky" měla jsem stejné pocity,toužila jsem po holčičce ..... dneska jsem moc ráda, že mám zrovna kluky, jsou hrozně fajn ...... ale lhala bych, kdybych neřekla, že tajně slintám nad všemi těmi nádhernými růžovými šatičkami v obchodech ...... Marki

    PS: Pozdravuj "Bertíka" !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, děkuji moc... už jsem si na tu myšlenku zvykla a začínám myslet "modře" :0)). Hezký den Ada

      Vymazat
  2. Adi, když to je Albert, tak bude velký bratr pro maličkou holčičku, ne? ...časem :o)
    Jen si to ty i tatínek hezky malujte a těšte se! A to Lego, náš Adam Duplo díky své velké sestře přeskočil a v roce už uměl spojit i ty malé lego kostičky :o)
    Pa, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jj, už jsem manželovi oznámila, že to budeme muset v budoucnu zkusit ještě jednou :0)... hezký den Ada

      Vymazat
  3. ahoj! musím říct, že máte krásný bydlení!! :) chtěla bych se zeptat, odkud je tohle houpací křeslo?? :) je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji za pochvalu :0)). Houpací křeslo máme od sousedů. Jednou jsme u nich seděli a oni ho přitáhli, že s ním určitě něco dokážu udělat, bylo červené a trochu poničené, tak jsem se do něj pustila. Ale už jsem koukala, že se dají sehnat i na aukru....hezký večír Ada

      Vymazat
    2. tak to máte štěstí :) :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat