úterý 20. listopadu 2012

Strašidelná

Nějak poslední dobou nemám vůbec na nic čas, ale protože o víkendu bylo opět ošklivě, vzala jsem si v sobotu večer novou knížku a už předem jsem věděla že se budu bát. Zaujala mě už když vyšly první recenze, poté mě dostala informace, že ji chce zfilmovat Tim Burton, což je můj oblíbenec, po přečtení se zfilmování nemůžu dočkat. Knížka je poctivě zpracovaná, hladké, těžké stránky s hnědými stránkami s ornamenty, které oddělují kapitoly, strašidelné fotografie přesně na místě, kde vás nejvíce vystraší ( tedy alespoň mě určitě), kolikrát jsem se bála otáčet další stránku s fotografií. Knížku jsem měla v neděli odpoledne přečtenou a to má 350 stránek. V neděli ráno jsem si dokonce přivstala a už od šesti četla. Mohu opravdu doporučit, i když konec je otevřený a má možnost na pokračování, což mě trochu překvapilo, protože to není nikdy ne netu ani obalu knihy zmíněno.



 
Přeji pěkný den
Ada

Žádné komentáře:

Okomentovat