středa 22. srpna 2012

večerní odpočinek....

nevím jestli jsem nemocná nebo čím to je, ale hrozně ráda uklízím - třídím, popisuji, vymýšlím nové systémy, rozděluji skříně na sektory a jsem ráda, že mi to můj manžel toleruje. Včera byl zaměstnán skládáním stavebního materiálu, který nám večer přivezli, tak jsem měla možnost se nepozorovaně ukrýt v knihovně a zase něco vymyslet. Vyklidila jsem jednu polovinu knihovny, kde bylo oblečení na práci a přesunula jsem je do sektoru čtyři v naší nové skříni :0). A tu vznikl prázný prostor. Udělala jsem si mátový čas a přemýšlela, čím ho zaplnit. Už delší dobu jsem nebyla spokojena s košem, ve kterém jsem měla látky a nějak celý přetékal a když jsem něco hledala, bylo to samozřejmě na dně. Začala jsem tedy třídit a skládat a ráno jsem to nevydržela a vše zdokumentovala a zde je výsledek.....


 
Hezký den
Ada
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat