čtvrtek 17. května 2012

báječné odpoledne

Dnes jsem toho stihla opravdu hodně. Hned jak jsem přišla z práce, tak jsem uklidila celý byt, který už o úklid nevolal, ale přímo řval - pokliď, vysaj, vytři - tak jsem vyslyšela jeho řev a udělala z něj opět krásný, voňavý, útulný hnízdečko.
A jelikož u nás byly holky a pořád mi chtěly pomáhat, tak jsme upekly hruškový piškot:


a taky jsme ho hned ochutnaly:


Má milá tchýně mi darovala krásnou skleněnou dózu a já pořád přemýšlela na co ji použiji. A jak jsem již řekla, byla jsem opravdu pilná a ušila závěs do technické místnosti, abychom pořád nemuseli koukat na ten bordel a v tu chvíli jsem věděla, že sklenici použiji na knoflíky. Zde začátek mé sbírky:



Jak je hned na první pohled patrné, vybrala jsem si konečně nový design na své fotky, uvidíme, jestli je to konečný, ale zatím jsem moc spokojená.


Žádné komentáře:

Okomentovat