pondělí 23. dubna 2012

malé splnění snů

Celý víkend byl o práci, práci a zase jenom práci. Už v pátek jsem nadšeně vítala pošťáka s balíčkem, který obsahoval mou první plechovku s barvou Farrow and Ball..
V sobotu jsem se nemohla dočkat a již v ranních hodinách jsem začala vše připravovat na mé první natírání touto úžasnou barvou..když byly oba stoly připravené, mohla jsem začít..nejdříve jsem je lehce obrousila, připravila štětec a první tahy jsem si vychutnala :0)...




A jelikož si nechci poškrábat svůj nově natřený stolek, tak jsem si večer narychlo uháčkovala podtácky. V háčkování jsem zatím začátečník, tak snad časem budou i trochu originálnější..
                                    

Chlapi se také nenudili a postavili nový plot a mou vysněnou bylinkovou skalku..
                                                                            Před
                                     

                                                                             Po

Žádné komentáře:

Okomentovat